Połów rabatów z Łowcą Rabatów
Operator pocztowy InPost, działający w Polsce od 2006 roku, oferujący innowacyjną usługę o nazwie Paczkomaty InPost – automatyczne skrytki pocztowe, czynne 24 godziny na dobę, uruchomił nową aplikację, która w sposób nowatorski oferuje swoim klientom rabaty, nawet do 70%, w znanych sklepach internetowych. Aplikacja ta stosuje tzw. crowdsourcing, czyli proces, angażujący klientów w kreowanie nowych produktów, opiniowanie i ulepszanie istniejących, czy kształtowanie samej marki. Zastosowanie takiej techniki podnosi sprzedaż o ponad 30%.
Rynek e-commerce jest rynkiem stale rozwijającym się i chłonnym na nowe, innowacyjne pomysły, zastosowania i produkty. Szacuje się, że obecnie w Polsce działa około 16 tysięcy sklepów internetowych, a ich obroty, wg Polskich Badań Internetu, organizacji dbającej o standardy badań Internetu w Polsce, wyniosły w 2012 roku około 20 miliardów złotych, co pokazuje popularność tego rynku. Dodatkowo zdecydowana większość kupujących oczekuje od e-sklepów wygody w robieniu zakupów, przejrzystości, prostych zasad zakupu, a także możliwości złożenia zamówienia 24 godziny na dobę, co sprawia, że e-rynek nie jest łatwy i wymaga wiele wkładu, aby zadowolić klienta i zdobyć jego zaufanie.
Z racji tego firma Inpost Paczkomaty uruchomiła specjalną aplikację o nazwie Łowcy Rabatów, która umożliwia klientom „złowienie” rabatów nawet do 70%. Umożliwia także promocję produktów i sklepów dzięki fanpage oraz znaczną bazę swoich użytkowników. Aplikacja ta pozwala również na szybszy wzrost liczby przekierowań na stronę e-sklepu z konkretną ofertą, wzrost rozpoznawalności marki w danej grupie, a co za tym idzie – wzrost sprzedaży. Dodatkowym atutem są dni, w którym oferowane są darmowe dostawy. Całość powoduje, że e-sklepy korzystające z aplikacji Łowca Rabatów odnotowują wzrost sprzedaży o około 30%.
Przez kilka pierwszych dni od uruchomienia ww. aplikacji klienci pobrali ponad 1500 kodów rabatowych, a z samej aplikacji miesięcznie używa około 5 tysięcy użytkowników. Jak działa Łowca Rabatów? Co tydzień aplikacja oferuje sześć nowych ofert, a każdy użytkownik może skorzystać z podstawowe zniżki. Aby ją zwiększyć jedyne co musi zrobić, to polecić ofertę minimum dwóm innym klientom. Jak widać, mechanizm działania jest prosty, na czym zyskuje zarówno klient, jak i sprzedawca.
Tagi: InPost