Ecommerce Trends 2013
23-24 września odbędzie się piąta edycja Targów eHandlu połączona z konferencją Ecommerce Trends 2013. Całość będzie mieć miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Targi adresowane są dla przedstawicieli firm z branży internetowego handlu, wszystkich praktykujących e-Commerce oraz firm badawczych. Tam też wyżej wspomniani będą mogli się zaprezentować oraz podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Dodatkowo, podczas tych dwóch dni, uczestnicy będą mogli wziąć udział w warsztatach Szkoły e-Commerce, których tematem będzie: wykorzystanie marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu oraz poszerzania sprzedaży o kanał online.
Całość otwarta zostanie prezentacją Stephena Madera, starszego analityka w firmie Kantar Retail, który zajmuje się badaniami globalnego oddziaływania technologii na handel detaliczny – od środka sklepu, poprzez sprzedaż online. W trakcie Targów zaprezentuje on temat przyszłości branży e-commerce wraz z cechami, które wyróżniają sklepy potrafiące dopasować się do nieustannie zmieniających się wymagań klientów. Przedstawiciel Kantar Retail przedstawi także temat social i mobile commerce, poruszy temat konkurencyjności największych firm oraz opowie o zaletach startupów.
Głos zabierze także założyciel Grupy Integer.pl, Rafał Brzoska, w skład której wchodzi InPost i Paczkomaty InPost oraz Maren Cynowski, dyrektor e-commerce Poczty Polskiej. Pierwszy z nich poruszy temat logistyki ecommerce, drugi – temat obsługi posprzedażowej.
Głównym tematem poruszonym podczas konferencji będą innowacyjne rozwiązania związane z płatnością online, poruszone przez przedstawicieli Przelewy24, Pay Pal, Visy i Mastercarda.
Zaprezentowane zostaną także firmy posiadające interesujący model biznesowy. Do nich należy np. platforma Foodpanda wraz z marką hellofood, oferująca zamawianie jedzenia (obecna w 27 krajach), a także Energa, czyli największy w Polsce dostawca energii.
Targi to również możliwość wzięcia udziału w warsztatach:
- „Zakupy przez telefon – jak zarobić na mobilnej rewolucji w e-commerce?”
- „Big data dla małych firm, czyli co możesz wyciągnąć z aplikacji”
- „Prawo dla e-sklepów w praktyce – zwroty i reklamacje”
- „Regulamin, czy to już wystarczy? Ramy prawne działania sklepów internetowych”
Ecommerce Trends 2013 to ponad 30 prelekcji, możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu e-handlu i e-biznesu, a także nawiązania kontaktów z doświadczonymi przedsiębiorcami.