6 Edycja Interactive Marketing Meeting w Warszawie
Już 21-22 maja 2014 roku odbędzie się w Warszawie 6 edycja Interactive Marketing Meeting, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Będzie to doskonała okazja, aby spotkać się w warszawskim Adgar Plaza i wymienić doświadczenia oraz poznać panujące trendy z obszaru INTER@CTIVE.
Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Marketingu zaprezentują zebranym narzędzia coraz częściej i chętniej stosowane w marketingu, takie jak:
- Marketing Cloud, czyli zbiór rozwiązań analitycznych, reklamowych, social media, optymalizacji mediów czy content management,
- RTB (Real-time Bidding), czyli jeden z najnowocześniejszych, zautomatyzowanych, sposobów na zakup reklam w Internecie w czasie rzeczywistym (Real-Time),
- Performance Marketing stosowany w celu polepszenia efektywności,
- Big Data, narzędzie do agregacji i analizy bardzo dużej ilości danych,
- narzędzie służące do automatyzacji wszelkich procesów marketingowych,
- reklama kontekstowa – jej zalety i wady
Przeprowadzone zostaną również warsztaty z zakresu komunikacji danej marki w social media oraz z zakresu e-mail marketingu – wszystkiego tego dowiemy się w części InteractiveMM.
Wśród prowadzących znajdą się m.in. Maciej Ledzion z Endorfina Events, Sebastian Umiński z Saatchi & Saatchi i Interactive Solutions, Robert Hałacz z Brain Juice czy Piotr Marzec z Google Polska.
Do uczestnictwa zaproszone są wszystkie osoby, które związane są z marketingiem i komunikacją, zwłaszcza osoby zajmujące ważne stanowiska, osoby tworzące kampanie marketingowe, osoby zajmujące się strategią w dziale e-komunikacji. Dodatkowo mile widziane są osoby będące na bieżąco z rynkiem online, twórcy start-upów, moderatorzy portali i for, serwisów internetowych.
Aktualne koszty uczestnictwa na obecną datę wynoszą:
- 1500 zł (wszystkie zgłoszenia od 1 kwietnia do 20 maja),
- 950 zł (uczestnictwo w 1 dniu konferencji lub warsztaty, zgłoszenia jw.).