Już ponad 100 milionów złotych zaoszczędzone z Grouponem
Groupon mierzy swój sukces nie dochodem, ale wysokością kwoty, jaką dzięki jego zniżkom mogli zaoszczędzić klienci. W ubiegłym roku wyniosła ona aż 101 milionów złotych. Tendencja jest wzrostowa, więc można się spodziewać, iż w kolejnych latach liczba ta wzrośnie.
Groupon wystartował w Polsce w kwietniu 2010 roku. Od tego czasu udało mu się zebrać już ponad 2 miliony użytkowników. Zatrudnia przeszło 100 pracowników i obsługuje ponad 11 miast.
Zakupy grupowe przez internet okazały się prawdziwym hitem. Najchętniej korzystają z nich panie. Wśród najpopularniejszych ofert nieodmiennie królują talony na usługi SPA, fryzjerskie i kosmetyczne. Kupujący chętnie też korzystają ze zniżek na posiłki w restauracjach i pobyty w hotelach.
Tagi: Groupon, statystyki, zakupy grupowe, zakupy online
28 stycznia 2011
Groupon to istotnie fenomen. Mówi się, że to jak dotąd najszybciej rozwijający się serwis! Fascynujące jak szybko powstają dziesiątki naśladowców Groupona, a potem ich pochodne, czyli agregatory zakupów grupowych. Tego typu serwisy (np. http://www.snuper.pl) gromadzą okazje z licznych stron zakupów grupowych w jednym miejscu, tym samym ułatwiając użytkownikom podjęcie decyzji o zakupie i oszczędzając czas jaki trzeba poświęcić na polowanie na okazje.
20 maja 2012
Rzeczywiście, zdobył masę użytkowników, którzy dawali wysoką konwersję. Koszty działalności są jednak na dzień dzisiejszy zbyt wysokie. Edukowanie rynku kosztuje.