Jak namierzyć e-klienta?
Serwis wyborcza.biz przedstawił najczęstsze sposoby, jakie wykorzystują sklepy internetowe, by namierzyć potencjalnych klientów. Pomysłów jest wiele, by dosiedzieć się, jakie preferencje mają e-klienci.
Uwaga na darmowe produkty i usługi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów ostrzega przed wszelkiego typu usługami lub produktami, oferowanymi w sieci za darmo. Chodzi m.in. o usługi rodzaju wyślij sms, odbierz prezent, wypróbuj za darmo itp. Nieprzemyślane skorzystanie z takiej usługi może przysporzyć nam dodatkowych kosztów. Choć świadomość zagrożeń czyhających na nas w sieci jest coraz większa, to nadal sporo osób […]
Przegrana Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Pieczę nad przestrzeganiem praw e-konsumenta sprawuje w Polsce Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wszystkie sklepy oferujące sprzedaż internetową są zobowiązane do przestrzegania przepisów prawa regulujących transakcje online. Najwięcej kwestii spornych na linii e-sprzedawca – e-konsument dotyczy kwestii zwrotu zamówionego towaru. Mimo zeszłorocznych zmian w prawie, nadal wiele sklepów nie w pełni dostosowuje swój regulamin do […]
Problemy polskiego ehandlu
Polska to kraj, w którym e-klienci mają najwięcej kłopotów podczas dokonywania zakupów w sieci. Ponadto Polska przoduje w grupie państw, w których e-konsumenci napotykają spore trudności w kwestii ewentualnej reklamacji zakupionego towaru, czytamy na dla handlu.pl. Te wnioski to wynik badań rynku e-commerce, przeprowadzonych przez European Consumer Scoreboard 2015.
W sieci zagrożeń
O zagrożeniach związanych z korzystaniem z sieci internetowej powiedziano i napisano już wiele. Należy pamiętać, że specjaliści od oszustw internetowych wcale nie składają broni i na pewno ciągle pracują nad nowymi pomysłami. Całości sprzyja fakt, że wszelkie urządzenia z dostępem do sieci stały się nieodłącznym elementem naszego życia.
E-handel międzynarodowy
Handel internetowy rozwija się w niesamowitym tempie. Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie do oferty tego kanału dystrybucji, bo jak pokazują dane liczbowe, zyski ze sprzedaży online są ogromne. Tylko w naszym kraju w ubiegłym roku sprzedaż w sieci osiągnęła wynik równy 6 miliardom euro, czytamy w serwisie Komercyjnie.pl. Jeśli dodać, że mimo tego […]