Frisco.pl w warszawskim metrze
Frisco.pl, supermarket online który zdobył bardzo dużą popularność wśród internautów i jeden z najlepszych i najbardziej zaufanych sklepów spożywczych działających online, stworzył pierwszy w Polsce e-sklep usytuowany w warszawskim metrze. Mowa konkretnie o stacji metra Centrum, gdzie ściany z obu stron zostały przyozdobione grafiką obrazującą półki sklepowe. Na tych półkach znaleźć zaś można około 150 […]
III Forum Mobile Communication & Commerce
3-4 grudnia odbędzie się w Warszawie, w Hotelu Courtyard by Marriot, III Forum Mobile Communication & Commerce. Hasłem wydarzenia będzie: „Przełam wątpliwości! Od gadżetu do must have w strategii biznesu!”. Forum skierowane jest do wszystkich przedstawicieli firm, którzy widzą komercyjną przyszłość w wykorzystaniu kanału mobile. Wydarzenie będzie także okazją, aby wymienić doświadczenia czy zdobyć nowe […]
Bankowość mobilna – raport
Grupa Money.pl , dzięki portalowi Interaktywnie.com, opracowała w październiku raport dotyczący m-bankowości i korzystania z niej przez Internautów za pomocą urządzeń mobilnych takich tak smartfon czy tablet. W ankiecie wzięło udział 2356 osób odwiedzających Money.pl, którzy w sierpniu i wrześniu odpowiedzieli na pytania do czego wykorzystują swoje urządzenia mobilne.
Poczta Polska 3.0
Poczta Polska wkracza w XXI wiek. Wszystko to za sprawą Poczty Polskiej Usługi Cyfrowe, która to odpowiada za całe przedsięwzięcie. Związane jest to z ciągle rosnącym zapotrzebowaniem na usługi internetowe.
Dzień Darmowej Dostawy 2013
Dzień Darmowej Dostawy 2013, czyli akcja mająca na celu promowanie internetowych zakupów, odbędzie się już 2 grudnia. Organizatorem jest serwis ekomercyjnie.pl. W przedsięwzięciu chodzi przede wszystkim o to, aby ci internauci, którzy robili już e-zakupy, robili je ponownie, a ci, dla których jest to nowość, dostrzegli pozytywy zakupów online. Akcja skierowana jest przede wszystkim również […]
Nowelizacja ustawy o prawach konsumentów
Wprowadzona niedawno ustawa o prawach konsumenta doczekała się nowelizacji. Zmiany, które zaczną obowiązywać już w przyszłym roku, w czerwcu, dotkną e-sklepy i wpłyną na prawa konsumentów. Z największych zmian warto odnotować wydłużenie czasu na zwrot towaru do 14 dni (zamiast 10, jak jest dotychczas), ułatwiony proces reklamacji uszkodzonego, czy też wadliwego produktu oraz zmiany w […]