PayByNet wkracza w świat e-commerce
PayByNet, nowa usługa pozwalająca na dokonywanie bezpośrednich i pewnych płatności przez internet jest uruchamiana w coraz to większej liczbie sklepów i firm działających w sieci. Ten system płatności działa 24 godziny na dobę, również w weekendy.
Raty PayU w Allegro.pl
PayU opublikowało raport sumujący wyniki roczne dotyczące wprowadzenia możliwości skorzystania z rat w serwisie Allegro. Dzięki płatności ratalnej użytkownicy Allegro nie muszą wybierać się do banku, wszystko mogą zrobić z domu, przez Internet.
Ekspansja Answear.com
Platforma Answear.com, sklep odzieżowy online zajmujący się sprzedażą odzieży wielu marek, ma plany, aby stać się liderem rynku w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Firma ta jest prowadzona przez Wearco, w którą w lipcu tego roku zainwestowała fundusz inwestycyjny MCI, inwestujący wcześniej w sieć z artykułami spożywczymy Frisco. Sama spółka Answear.com została założona w 2011 roku przez […]
Zakupy online w TESCO
Tesco Polska, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie, doceniła prężnie rozwijający się rynek handlu internetowego. Zresztą imponujący wzrost wartości rynku e-handlu o 1,49 mld zł w roku 2012 w stosunku do lat poprzednich skłonił wiele sieci handlowych do inwestycji właśnie w tą gałąź. Jednak to właśnie Tesco skorzystało z dobrodziejstw e-handlu jako pierwsze, wybijając […]
Konferencja Trusted Shops i ECK
W październiku 2012 roku odbyła się międzynarodowa konferencja Trusted Shops i Europejskiego Centrum Konsumenckiego, w której wzięli udział eksperci e-handlu. Debata poświęcona była nowo ustanowionym przepisom, które regulują wciąż dynamicznie rozwijający się rynek usług online w Europie.
Promocja ofert w internecie – gdzie-kupie.pl
Gdzie-kupie.pl jest to portal, który pojawił się w Internecie w 2012 roku, i z dnia na dzień zdobywa coraz większą liczbę użytkowników. Poświęcony jest zarówno konsumentom, jak i sklepom internetowym i stacjonarnym. Portal pozwala na promocję ofert w internecie, co ma za zadanie usprawnić i ulepszyć, a także stymulować polski rynek e-commerce.