Carrefour i „SąSiatki”
Carrefour jako pierwsza sieć handlowa w Polsce stawia na sąsiedzka pomoc i oferuje usługę „SąSiatki”. Jej podstawową funkcją jest cieszący się dużą popularnością program lojalnościowy. Dzięki niemu użytkownicy mogą korzystać z kuponów zniżkowych nawet na zakupy w hipermarketach i supermarketach Carrefour.
Zakaz handlu w niedzielę a sklepy online
Niebawem w życie ma wejść zakaz handlowania przez dwie niedziele w miesiącu. Dotyczy to sklepów stacjonarnych, jednak z pewnością nie pozostanie to bez wpływu na handel internetowy.
Smartfon jako terminal płatniczy
Mastercard wprowadza w Polsce program pilotażowy swojego nowego projektu płatności wyłącznie za pomocą smartfona. Urządzenie miałoby przyjmować płatności zbliżeniowe. Jest to pomysł stworzony głownie dla małych i średnich przedsiębiorców, posługujących się dotychczas wyłączenie gotówką. Zmiana ma im umożliwić przyjmowanie płatności i prowadzenie finansów firmy w bezpieczniejszy i łatwiejszy sposób.
Zakupy online – co najczęściej wybierają Polacy
Handel internetowy rozwija się bardzo szybko. Coraz więcej osób przekonuje się do robienia zakupów w sieci. Trend ten jest szczególnie widoczny przed Świętami Bożego Narodzenia, kiedy kolejki w galeriach handlowych odstraszają nawet najbardziej wytrwałych zakupowiczów. Znaczna grupa kupujących decyduje się dokonać zakupów w sieci, nie tylko aby zaoszczędzić czas, ale również zaoszczędzić.
Świąteczne zakupy i poświąteczne zwroty
Szał przedświąteczny w poszukiwaniu prezentów dla najbliższych wykorzystują sprzedawcy, którzy pragnął przykuć uwagę klientów wszelkimi sposobami. Oferty gratisów, promocji i wyprzedaży kuszą potencjalnych klientów na każdym kroku. Okazuje się jednak, że rzecz nie o gusta kupujących tu idzie, ale właśnie o osób obdarowywanych. Może się okazać bowiem, że prezent taki nie sprosta oczekiwaniom docelowego właściciela […]
Komplementarność handlu online i stacjonarnego
Transakcji handlowych dokonuje się niemal bez przerwy. Handel on-line dostarcza wiele dogodności swoim klientom. Wielość możliwości i korzyści z nim związanych jest tak duża, że pojawiła się obawa czy taka forma zakupów nie zastąpi tradycyjnych transakcji handlowych, związanych z możliwością dotknięcia, powąchania, przymierzenia towaru itp.