Darmowy zwrot w NEO24.PL
Jedna z większych platform sprzedażowych, NEO24.PL rozszerzyła zakres współpracy z Pocztą Polską. Od 5 kwietnia bieżącego roku wszyscy klienci dokonujący zakupów na stronie NEO24.PL mogą dokonać darmowego zwrotu przesyłki. To zdecydowanie dobra wiadomość dla wszystkich klientów tego e-sklepu. Wprowadzona w maju zeszłego roku ustawa o ochronie praw konsumenta wydłużyła okres możliwości dokonania zwrotu towaru zakupionego online bez podania przyczyny do 14 dni, zobowiązując klienta do poniesienia kosztów zwrotu. Umowa zawarta pomiędzy krajowym operatorem pocztowym a NEO24.PL to krok ku zwiększeniu standardów obsługi e-klienta. Bezpłatny zwrot to korzyść zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego.
Darmowy zwrot dotyczy przesyłek o masie nieprzekraczającej 30 kilogramów. Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni przewidzianym ustawą. Aby dokonać zwrotu, należy udać się do placówki pocztowej z zapakowanym towarem, wypełnić formularz przesyłki podając własne dane. Dzięki zawartej umowie, Poczta Polska zwróci za darmo przesyłkę do nadawcy.
Współpraca Poczty Polskiej i NEO24.PL to efekt rosnących oczekiwań klientów sektora e-commerce. Oprócz bezpieczeństwa przesyłki i całej transakcji zakupu, klienci oczekują obniżenia kosztów dostawy. Według różnych badań, to wysokie koszty przesyłek oraz zwrotów zniechęcają potencjalnych e-klientów do korzystania z oferty e-sklepów nawet przy obniżaniu cen za towary. Dlatego oferta darmowych zwrotów idealnie wpisuje się w potrzeby wszystkich e-klientów.
Tagi: neo24.pl, Poczta Polska, zwrot towaru
20 kwietnia 2016
Poczta Polska nie ma pojęcia o co w tym chodzi. Dziś poszedłem z paczką i wróciłem z paczką. Poproszono mnie o kontakt z Neo24. Super reklama. Szkoda że w praktyce proces nie działa. Przynajmniej nie dziś.