E-sklep Poczty Polskiej
Poczta Polska uruchomiła swój sklep internetowy. Dedykowaną grupą odbiorców mają być właściciele małych i średnich e-sklepów oraz wszystkich firm, które zajmują się sprzedażą wysyłkową. W ofercie e-sklepu narodowego operatora znajdą się wszystkie niezbędne materiały, służące do przygotowania przesyłki oraz jej nadania.
Poczta Polska już od dłuższego czasu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom całego sektora e-commerce, dostosowując swoją ofertę do wymagań i zasad tego rynku. Zakres usług dedykowanych e-commerce jest naprawdę szeroki. Zarówno e-klient, jak i e-sprzedawca mają w czym wybierać. Z chwilą uruchomienia strony internetowej e-sklepu można wygodnie i szybko zakupić potrzebne do wysyłki materiały.
W ofercie e-sklepu Poczty Polskiej znajdują się m.in. koperty, taśmy, folie stretch, kartony oraz wypełniacze. Oprócz usługi kurierskiej, Poczta Polska oferuje w ten sposób doręczenie niezbędnych opakowań. Stworzenie jak najlepszej oferty dla branży eCommerce jest priorytetem wśród wszystkich planów rozwojowych grupy Poczty Polskiej. Handel internetowy rozwija się z zawrotną prędkością, ale w polskich realiach bywa jeszcze niedopieszczony w swych potrzebach.
Aby skorzystać z oferty e-sklepu, nie trzeba zakładać żadnego konta. Zamówienie można złożyć zarówno z pozycji gościa, jak i posiadacza konta. Warto dodać, że posiadanie własnego konta e-sklepie Poczty Polskiej ułatwia dokonywanie zakupów oraz daje możliwość sprawdzenia historii zamówień.
Pracę e-sklepu mają koordynować konsultanci telefoniczni, odpowiedzialni na przekazanie e-klientom wszelkich informacji na wszystkie zadane pytania.
Tagi: ehandel, Poczta Polska