Mapa punktów odbioru od Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała specjalna aplikację dla wszystkich e-sklepów, współpracujących z polskim operatorem pocztowym. Sklepy internetowe, dostarczające przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej mogą skorzystać z gotowej mapy lokalizacji punktów odbioru. Dzięki udostępnieniu mapy na stronie sklepu, e-klient pozostaje ponad cztery tysiące placówek pocztowych w całym kraju, a także około jednego tysiąca stacji Orlen, z którymi Poczta Polska nawiązała współpracę w ramach odbioru przesyłek na wybranych stacjach benzynowych. Wkrótce powstaną automaty pocztowe, dzięki czemu zakres usługi znacznie się rozszerzy.
Nowa usługa polega na wybraniu przez e-klienta opcji Odbiór w PUNKCIE ze wskazaniem konkretnego miejsca, w którym chce odebrać zamówiony w e-sklepie towar. Odbiór w PUNKCIE to dodatkowa usługa świadczona przez operatora narodowego w ramach przesyłek kurierskich – Pocztex Ekspres 24, Pocztex Kurier 48 oraz opcji dostarczania paczek – PACZKA 24 i PACZKA 48.
Nowa oferta Poczty Polskiej, przygotowana specjalnie dla sektora e-commerce to odpowiedź na rosnące wymagania w kwestii doręczania przesyłek. Dla klienta liczy się przede wszystkim czas i miejsce odbioru, nieograniczone godzinami funkcjonowania urzędów pocztowych oraz brakiem placówki w pobliżu miejsca zamieszkania. Nowe narzędzie Poczty Polskiej z pewnością zostanie dobrze powitane wśród wszystkich klientów, dokonujących zakupy online.
Tagi: dostawa towaru, Poczta Polska