Nowa platforma e-sprzedaży FairSquare
Polska branża e-commerce zyskała nową platformę sprzedażową FairSquare. Jej oferta skierowana jest do osób zainteresowanych kupnem produktów, a także usług. Twórcą nowej platformy jest firma Soft Integrated, a wśród jej najważniejszych cech prezes firmy Bartosz Bodnar wymienia błyskawiczną rejestrację i prostotę użytkowania.
Rejestracja konta trwa stosunkowo krótko, bo około 2 minuty, jest automatyczna i darmowa. Dodatkowym udogodnieniem jest opcja zamieszczania kilku ofert w dowolnym momencie, również bez pobierania opłat. FairSquare pobiera natomiast prowizję sprzedażową w wysokości 14 proc. licząc od ceny brutto, którą można opłacić system płatności eCard.
Dzięki połączeniu stanów magazynowych z innymi platformami e-sprzedaży posiadacze kont mogą przenieść bazę oferowanych produktów razem z opisami i fotografiami. Osoby zajmujące się sprzedażą usług mogą wykorzystać gotowe szablony blisko 10 tysięcy zdjęć.
Założeniem twórców FairSquare było stworzenie takiej platformy e-sprzedaży, która przyniesie oferentom realne zyski ze sprzedaży online. Dotychczas tylko serwis aukcyjny Allegro przynosił korzyści wszystkim stronom procesu kupna-sprzedaży. Jak informuje Bartosz Bodnar:
„Zaproponowany przez nas model biznesowy to odpowiedź na dostrzegany przez nas kryzys, jaki spowodowały serwisy zakupów grupowych. To portale marketingowe, a nie sprzedażowe. Z założenia oferenci nie mieli na nich zarabiać. Celem była promocja i ściągnięcie nowych klientów, co się świetnie udawało. Rzecz w tym, że podążali oni za rabatami, więc bez kolejnej promocji niemal nigdy nie wracali, nawet do najlepszego oferenta. W tym kontekście poniesione koszty takiej promocji nigdy się nie zwracały”.
Według twórców, FairSquare wprowadzi nową jakość w branży e-handlu, a przede wszystkim korzyści nie tylko dla kupującego, ale także dla sprzedającego. Platforma stawia na sprzedaż usług i ofert promocyjnych typu last minute. Główną zaletą nowego serwisu ma być uczciwość i szereg udogodnień dla oferentów.
Tagi: ehandel
8 marca 2015
Rejestracja trwa kilka sekund a nie 20 minut. Prowizje udało mi się trochę obniżyć ( indywidualne podejście) wystawiłem oferty i czekam na efekt
9 marca 2015
informuj proszę czy to coś warte w kontekście zwiększenia sprzedaży