Pakiet polecony eCommerce
Poczta Polska wprowadziła nową usługę, skierowaną do segmentu eCommerce. Chodzi o pakiet Polecony eCommerce, w ramach której e-sprzedawcy mogą zaproponować swoim klientom nową opcję dostawy.
Pakiet Polecony eCommerce pozwala skorzystać z czterech wariantów: 5,10,15 lub 20 przesyłek poleconych, które można zamówić i nadać codziennie przez 24 godziny na dobę. Do realizacji usługi służą firmowe opakowania Polecony eCommerce, mieszczące maksymalnie przesyłkę o masie do 1000 g. To idealne rozwiązanie dla osób wysyłających drobne przedmioty, np. książki, płyty CD, kosmetyki itp.
Termin doręczenia takiej przesyłki wynosi 3 dni robocze. Za dodatkową opłatą można nadać przesyłce status Priorytetu, który zostanie doręczony dnia następnego, o ile nadamy list do godziny 15.
W cenie usługi mamy opcję ubezpieczenia do wartości 100 złotych. Za dodatkową opłatą można ubezpieczyć przesyłkę do wartości 500 złotych.
Największą gratką jest oferta darmowego zwrotu dla sprzedawców aktywnych na popularnej platformie sprzedażowej Allegro.
Aby skorzystać z usługi należy zamówić wybrany Pakiet Polecony eCommerce, a następnie na stronie Poczty Polskiej w aplikacji eNadawca wprowadzić dane nadawcy i adresata, by na koniec wybrać placówkę pocztową, w której chcemy wysłać przesyłki. Istnieje także możliwość poinformowania adresata o nadejściu przesyłki.
Usługa Pakiet Polecony eCommerce to także możliwość nadawania przesyłek do klientów zagranicznych. Dzięki uruchomionej opcji GLOBAL Expres można wysyłać niewielkie przedmioty o wadze do 2 kilogramach za granice.
Nowa usługa Poczty Polskiej to kolejny ukłon w stronę polskiego sektora eCommerce, którego wartość szacowana jest na kilkadziesiąt milionów złotych. Konkurencyjne ceny i atrakcyjne opcje dostawy to poważne zagrożenie dla pozostałych firm z branży kuriersko-pocztowej.
Sprzedaż Pakietów potrwa do końca bieżącego roku lub wyczerpania zapasów. Zakupione Pakiety można wykorzystać do 31 marca przyszłego roku. To wygodne i ekonomiczne rozwiązanie dla e-sprzedawców i ich klientów.
Tagi: Poczta Polska, wysyłka towarów
3 września 2015
Fajnie usługa która działa do 31 marca 2016 a później co? Mało to perspektywiczne…
9 września 2015
ostatnio skorzystalam i mam pierwsze wnioski, porownujac te oferte poczty polskie do ofert inpostu na przykladzie wlasnie allegro. Od razu chce powiedziec ze jestem rozczarowana poczta polska i moim zdaniem ni jak ich oferta ma sie do jakosci paczkomatow i wspolpracy inpostu z allegro. Paczka wyslalana paczkomatem dochodzi na drugi dzien, tutaj niby sa 3 dni robocze, ale ostatnio paczka do klienta doszla na 5 dzien. Nie chce poczcie polskiej robic kolo tylka, ale naprawde wydaje mi sie ze od kilku lat ta frma juz sie konczy. A nowe kolejny wymysly – jest to tylko malowanie trupa. Inpost ma mlodego zdolnego prezesa i w nim raczej nalezy pokladac jakiekolwiek nadzieje, na to ze ten sektor pocztowy ruszy z kopyta. Pozdrawiam
21 września 2015
Ostatnio wypróbowałem ten rodzaj wysyłki, ale ma kilka wad. Nie można paczek nadać w każdej placówce, tylko w tej która znajduje się na liście. Oznacza to, że paczki należy dowozić, nieraz do odległej placówki pocztowej. Dodatkowo każdą paczkę ważą i zatwierdzają w komputerze i trzeba czekać – w inpoście podpisują potwierdzenie nadania i to wszystko.
25 września 2015
Ciekawa oferta ale nie wiem czy przebija Inpost . Ci teraz maja te jakies paczkomaty i z tego co pisza ludzie to sie przyjely . Widac kurcze ze jednak konkurencja jest zawsze dobra , oczywiscie zdrowa konkurencja , widac ze rywalizacja z Inpostem zmusza Poczte Polska do wysilku . Ale wydaje mi sie ze to jest juz troche za pozno , zeby ad hoc zrobic cos konkretnego , za wiele lat uplynely , zeby mialoby sie cos na duzo lepsze zmienic . No ale zawsze lepiej pozno niz wcale . Choc moim zdaniem to Poczcie Polskiej nie pomoze . Po prostu maja zla reputacje . Inpost daje jakies innowacje a Poczta probuje nadazyc , ale czarno to widze .