Zakupy grupowe skuteczną formą promocji
Na zakupach grupowych korzystają obydwie strony – klienci dostają towar lub usługę taniej, a sprzedający… no właśnie – jaki jest zysk sprzedających? Przy obniżkach rzędu 50% raczej ciężko się spodziewać, że zbijają na tym interesie kokosy. Jednak nie o to tu chodzi. Zakupy grupowe są świetnym narzędziem promocji.
Niezadowolony jest zaledwie co piąty przedsiębiorca, który skorzystał z tej formy promocji. Uzasadnienia są różne – jedni twierdzą, iż było to dobre działanie, ale jednorazowe, inni uznali, że ten typ zachęty przyciągnął klientów nie należących do ich targetu.
Obok tej grupy istnieje przytłaczająca większość biznesmenów uważających, że zakupy grupowe pozwoliły im wypromować markę w tani sposób. Co prawda koszty nie są niskie, jednak w porównaniu z opłatami za tradycyjne działania marketingowe, wypadają bardzo korzystnie.
Tagi: zakupy grupowe
4 sierpnia 2011
Zasadniczo zakupy grupowe otwierają nowe możliwości o których nie śnili jeszcze pięc lat temu marketingowcy w Polskich firmach.